İzleyiciler

27 Eylül 2012 Perşembe

MADECASSOL-BEPANTHEN KREM-BEPANTHEN PLUS ÜÇLEMESİ

S.A DİYEREK BAŞLIYORUM KELAMLARIMA.DÜN NETTE DOLAŞIRKEN ''TULİŞ'İN KURŞUN KALEMİ'' ADLI BLOG'U KEŞFETTİM.BLOGUNDA MADECASSOL,BEPANTHEN KREM VE BEPANTHEN PLUS ÜÇLEMESİ İLE EVDE HAZIRLANAN HÜCRE YENİLEYİCİ KREM TARİFİNİ VERMİŞ.BEPANTHEN KREMLER HAKKINDA BİLGİM VARDI ANÇAK MADECASSOL'U İLK DEFA DUYUYORDUM.BİRAZ ARAŞTIRMA YAPINCA SORUNLU BÖLGELERDE BAŞARI SAĞLADIĞINI OKUDUM.TABİ BEN BUNLARI OKUDUKTAN SONRA DURURMUYUM.HEMEN MADECASSOL ALINIR.EVDEKİ BEPANTHEN KREM VE BEPANTHEN PLUS İLE CAM KASEDE TAHTA KAŞIK YARDIMI İLE GÜZELCE KARIŞTIRILIR.AĞZI KAPATILARAK BUZDOLABINDA 1 SAAT BEKLETİLDİKTEN SONRA (KREM ŞANTİ KIVAMINDA OLUYOR)TEMİZLENMİŞ KURU YÜZÜME MASKE GİBİ SÜREREK 1 SAATE YAKIN BEKLETTİM.BU SÜRE İÇİNDE YÜZÜMDEKİ KREME ARALIKLARLA MASAJ YAPARAK İYİCE CİLDİME YERLEŞMESİNİ SAĞLADIM.KALAN FAZLALIĞI KAĞIT HAVLU YARDIMI İLE TEMİZLEDİM.DUŞTAN SONRA TEMİZ VE KURU CİLDİME YİNE BU KARIŞIMDAN AMA BU SEFER NEMLENDİRİCİ SÜRER GİBİ İNCE BİR TABAKA HALİNDE SÜRÜP YATTIM.BU KADAR KISA UYGULAMADAN SONRA SABAHLEYİN YÜZÜM SANKİ GÜNLERDİR DİNLENMİŞİM GİBİ DURU VE AYDINLIKTI. YÜZÜMÜN HER YERİNE AYDINLATICI SÜRÜLMÜŞ GİBİYDİ.BEN BU ÜÇLEMEYİ ELİMDE  HAZIRLAMIŞ OLDUĞUM KARIŞIM BİTENE KADAR DEVAM ETMEYİ DÜŞÜNÜYORUM.HERHANGİ OLUMLU YADA OLUMSUZ DURUMDA YAZARIM.BYE BYE

NOT:BU KARIŞIM KIL KÖKLERİNİ UYARABİLİRMİŞ.
GÜN İÇİNDE KULLANILMASI TAVSİYE EDİLMİYOR .AKŞAMLARI KULLANIN.(GÜNEŞ IŞIĞINDA LEKELENME YAPABİLİRMİŞ)

NOT: GÖRSELLER İNTERNETTEN ALINTIDIR.

16 yorum:

  1. Ben nemlendirici krem olarak bepanthene kullanıyorum.Daha doğal geliyor bana,bu karışımıda denicem.Cilt bakımı yapan bazı uzmanalrın buna benzer bir karışım kullandıklarını duymuştum.

    YanıtlaSil
  2. merhaba madecassol mucize bir krem benim koluma bir tava kızgın yağ döküldü anında derim kabardı patladı ve kanamaya başşladı acıdan duramıyordum ecza deposunda çalışan kardeşim bizdeydi hemen bu kremi ve anestol'u aldı karıştırdı koluma sürdü.Acım geçtikten sonra evyah kolumda kocaman bir iz kalacak diyordum ama iz falan kalmadı mucize bir krem aklınızda olsun.Bir arkadaşımda yüzüne sürüyordu.kıllanma yaptı şimdi epilasyona gidiyor bilginize:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bepanten çok kıllandırıyor dikkatli kullanmak şart.

      Sil
  3. arkadaşlar madecassol krem bitkiseldir.yara tedavisinde çok etkilidir.içerisinde kaplan otu diye bir bitki vardır. kaplanlar yaralarını iyileştirmek için bu bitkiye yaralarını sürerlermiş.adınıda burdan almıştır.Hemoroid ,fissür ve yanık tedavisinde kullanılır.

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlar bu hafta başında bepanthenin cilde faydalarını araştırıken yukarıdaki formül dikkatimi çekti, biraz araştırdım memnun kalmayan neredeyse yok, cildim sigara ve güneş yüzünden çok lekeli ve bu durum beni çok fazla rahatsız ediyor, aynaya bakmaktan bile çekiniyorum. daha önce cildim için bir çok maske vs. denedim, doktora gittim ama bir türlü kesin çözüm bulamadım, sürekli cilt bakımına gitmek için de yeterli vaktim ve param yok,denemekten zarar gelmez diye düşündüm bu formülü denemek için eczaneden bepanthen, bepanthen-plus ve madecassol aldım, üçünü karıştırıp bir saat kadar dolapta beklettikten sonra çok sıcak olmayan banyoya koydum, her akşam yatmadan önce yüzüm dove sabun ile yıkayıp bu karışımı sürmeye başladım, sabahları da işe giderken cildime madecassol krem sürmeye başladım, inanın iki günde cildimde farkedilir bir iyileşme görüldü, işyerinde arkadaşlarım ve diğer çevrem cildimin canlı be güzel görüldüğünü söylediler, hatta iki günün sonunda ablam ve işyerinden birkaç arkadaşım da kullanmaya başladı, gerçekten etkili bir karışım,şimdi kendimi daha iyi hissediyorum, nişanlımın yanında yüzüme aydın gelecek yerlere otumamaya dikkat ediyordum, çünkü aydınlıkta yüzümdeki lekeler tamamen ortaya çıkıyordu, şimdi çok rahatım, kremler çok pahalı değil 5 - 7 TL civarında, bence denemeye değer, zaten kremlerin içinde hücre yenileyici özellik var bu yüzden zararlı olacağını çok düşünmüyorum. bu formülü bulanlara çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. formül için teşekkürler fakat formülü aldım dediğiniz tülişin kurşunkaleminde madecassol krem + bepanthen plus krem + bepanthen merhem olarak verilmişken, sizde madecassol krem + bepanthen plus krem + bepanthen krem olarak vermişsiniz... farketmez diyeceksiniz ama kıvamları farklı olur... merhemli formül biraz daha sert ve yağlıdır kuru ciltler için daha idealdir...acaba yanlışmı yazdınız merak ettim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DİKKATİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER.YAZIM YANLIŞI OLMUŞ.SEVGİLER
      ;)

      Sil
  6. tülişin kurşun kaleminde bepanthen merhem kullanılmış ... siz bepanthen krem diye yazmışsınız...acaba yanlış mı yazdınız... aynı diyeceksiniz ama merhemli karışım daha katı kıvamlı ve yağlı olduğundan nemlendirme özelliği özellikle kuru ciltlerde çok daha fazladır...

    YanıtlaSil
  7. kızımın yüzünde küçük toplu iğne başı büyüklüğündesiğiller var acaba bu üçlü iyi gelir mi yazaranız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİR UZMANA GÖSTERSENİZ DAHA İYİ OLUR BENCE

      Sil
  8. Merhaba,
    Ben bu karışı geçen yıl bir dönem doktor bir arkadaşımın tavsiyesi ile kullandım. Ancak cildimin kuru olmasına rağmen aşırı alerji yaptı ve geçmesi de uzun zaman aldı. Ben de uzun vadede başarılı olmadığını belirtmek isterim. Siz de ilerleyen süreçte yüzünüzde olumsuz anlamda bir değişiklik hissederseniz mutlaka bırakın ve gözlemleyin bakalım bu sebepten mi diye. 3ü de zaten yeterince yağlı olduğundan dikkatli kullanmanızı öneririm. Kremler ne kadar katkısız da olsa kimyasallarla işleniyor. Elbette herkeste aynı tepkiyi vermeyebilir ama benim tavsiyem doğal yağlardan vazgeçmemeniz.

    YanıtlaSil
  9. ben bu siteden madecassolun etkilerini okuyup hemen gidip aldım. inanılmaz bir iyileşme var cildimde çok teşekkür ediyorum iyiki bu yazı yayınlanmış :)

    YanıtlaSil
  10. merhaba benimde cildimde güneş lekeleri var çok doktora gittim büsürü ilaçlar denedim hiç bir faydasini görmedim cildim daha kötüye gitti şu anda gül yagı ve bepanthen kullanıyorum çok iyi geldi memnunum birde ozon yagı cilde iyi gelirmiş dediler ama kullanmadım hiç kullanan varsa yazmalarıni rica etcem tşkrr

    YanıtlaSil
  11. ne kadar sürmemiz gerekir yatarken bide yan etkileri neler acaba ? teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
  12. medecassolu vazelinle birlikte kurumuş dudaklarıma sürüp yattım.sabah duşa girince lifi dudaklarıma sürttüm ve ölü deriyi kaldırdı.çok güzel ipek gibi oldu.gerçekten tavsiye edebilirim.yine aynı krem medecassolu tek kullandım ben sivilce ve sivilce lekelerim için.daha ilk sürüşte kaşıntı yaptı ve yüzümde soyulmalar oluştu.sivilcelerim siyah noktalarım ve geniş gözeneklerim var ama bunlara rağmen kuru bir cildim var.yüzüme krem kullanmaktan da korkuyorum artık.aşırı tüylenme oldu ve aldığım için de sivilce oluşuyor.antibiyotik haplar da işe yaramadı. ne yapabilirim ? (hülya)

    YanıtlaSil