İzleyiciler

2 Eylül 2012 Pazar

HAH HAH HAAAAAAHHHHH =))

Kayınvalide Adamın birinin evinde yangın çıkmış. Komşuları yardıma koşmayıp olayı seyretmeye başlayınca iş başa düşmüş.. İlk önce oğlunu yangının içerisinden çıkarıp dışarda beklemesini söylemiş. Dalmış tekrar duman ve ateşin içerisine, kızını çıkartmış dışarıya. Sonra karısını, sonra köpeği ve kedisini. Daha sonra dışarı hiçbir şey getirmeden 3 kere daha içeri girmiş çıkmış. Onu seyreden komşularından biri sormuş: - Niçin yanan eve girip çıkıyorsun dışarı hiçbir şey getirmiyorsun?" diye. -"Kayinvalidem içeride!" demiş adam; "arada bir girip çeviriyorum!".
Temel ve Maymun Nasa uzay üssünde yeni bir deneme yapılıyormuş. Gönüllü başvuranlar arasından Temel, astronot adayı olarak seçilmiş. Ön elemede oldukça sıkı testleri geçen Temel; 3 aylik ikinci bir eğitim ile iyi bir astronot olabilmiş. Beklenen an gelmiş ve Temel bir maymunla birlikte uzay mekiğine binerek havalanmış. Atmosfer aşıldıktan sonra Temel'in ilk işi; kendisine sıkı sıkıya söylenildiği gibi zarfları açıp maymunun ve kendisinin görev kartlarını okumak olmuş. Maymunun görevleri: "Yerküre ile bağlantıyı sürekli kontrol altında tutmak; her 2 saatte bir yörüngedeki sapmaları ayarlamak; füze içindeki hava basıncı, ısı, iletkenlik değerlerini aşağıya bildirmek; yakıt harcamasını ve motorların sırasını belirlemek..." diye devam ederken; okumaktan sıkılan Temel, kendi görev kartını açmış : "Maymunu iyi besle!"
aynayı gören erzurumlu Tarihte ilk kez Erzurum'a ayna gitmiş. Adamın biri aynayı görüp eline almış. Daha önce hiç kendini görmediği için ölen kardeşine benzetmiş karşısındakini. Adam:- 'Ey gidi gardaşımm.. Seni bi daha görmek nasipte varmış'! Aynayı eve götürüp sarılıp uyumuş kardeşine. Karısı bakmış adam bi şeye sarılıp uyuyor. Aynaya bakmış bir kadın! 'Allah belaağı vireee, bu garı da kim? Bi boka da benzese' diyerek feryat figan evden çıkmış, muhtara gitmiş. Kadın:- Mığdar, benim herif beni bu çirkin garıyla aldatii.' Muhtar aynaya bakmış. Sonra düşünceli düşünceli: - 'Yav bu garıdan çok gavata benziir'! :))
Kadının Zekası John işten çıkmadan önce karısını evden arar; - Tatlım , patron bir kaç arkadaşıyla beraber komşu eyaletteki buyuk gölde balık avlamaya gidecek, benim de gelmemi istiyor. Bu hafta sonunu orada geçireceğiz. Bu benim terfi almam için iyi bir fırsat. Benim için yeteri kadar giysi ve olta takım çantamı hazırlar mısın? Direk ofisten çıkacağız ve geçerken evden çantaları alırım. Haaa, yeni ipek mavi pijamamı da koymayı unutma. Karısı biraz işkillenir fakat kocasının istediklerini yapar. Hafta başında adam eve gelir, biraz yorgundur ama iyi gözükmektedir. Karısı onu karşılar ve çok balık tutup tutmadığını sorar. John: - Ha, evet epey balık tuttuk. . Fakat sana soylediğim pijamayı çantaya koymamışsın. Karısı: - Oltanın bulunduğu takım çantasına koymuştum....

2 yorum:

  1. Özellikle son iki fıkra süper,sen beni güldürdün Allahta seni güldürsün valla çok iyl olmuş bu fıkra işi:D

    YanıtlaSil