İzleyiciler

15 Ağustos 2012 Çarşamba

YENİ EŞARPLARIM :)

HERKESE S.A NASIL GEÇTİ KADİR GECENİZ?UMARIM O GECEDE ETTİĞİNİZ BÜTÜN DUALAR,SIKINTILAR,İSTEKLER TEZ ZAMANDA RABBİM TARAFINDAN HAYIRLISI İLE KABUL EDİLİR İNŞALLAH AMİN DEYİP BUGÜNKÜ POST KONUMUZA GELELİM SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİĞİM YENİ ALDIĞIM EŞARPLARIM.MALUM BİZ TESETTÜRLÜ HANIMLARIN OLMAZSA OLMAZIDIR EŞARPLAR.NE KADAR ALIRSAK ALALIM HİÇBİR ZAMAN YETERLİ VEDE KOMBİNLERİMİZE UYAN EŞARBIMIZ YOKTUR.BENDE BU DERTTEN MUZDARİP OLDUĞUM İÇİN ÖNÜMÜZDE BAYRAM OLDUĞU İÇİN Bİ KAÇ TANE EŞARP ALDIM.ŞU GÜNLERDE ORUÇLU OLDUĞUMUZ İÇİN FAZLA DOLAŞAMADIM AMA NEYSE KISA GÜNÜN KARI DEYİP GÖRSELLERİMİZE GEÇİYORUZ
BU EŞARP UGOZANIN YUMUŞAÇIK DOKUSUNA BAYILDIM HENÜZ DENEMEDİM UMARIM BAĞLARKEN SÜREKLİ SAĞ SOLA KAYIP BENİ DELİRTMEZ.
BU EŞARBIMIZDA ARMİNEDEN %100 İPEK OLMASINA RAHMEN DOKUSU BANA BİRAZ SERT GELDİ.AMA İÇİNDEKİ PÜSKÜL DESENLERİNE BAYILDIM.UMARIM BU EŞARBI TAKARKEN BANA SIKINTI ÇIKARTMAZ.
BU EŞARBIN RENK UYUMUNA VE TAVUSKUŞU TÜYÜ TASARIMINA BAYILDIM.DOKU İTİBARİ İLE RAHAT BİR KULLANIMI OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.
BU EŞERTA İSE BENİ KENDİNE ÇEKEN LEOPAR DETAYLI VE PUDRA PEMBESİ ÜZERİNE SİYAH DESENLİ OLUŞU.BEN LEOPAR DESENİNİ FARKLI RENK TONLARIYLA UYGULAMALARINA BAYILIYIRUM
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR.BENDE İYİ GÜNLERDE KULLANAYIM ARTIK.SÖZÜN VE PARANIN BİTTİĞİ YERDEYİZ :)

21 yorum:

  1. YENİ CİİCİLERİNİ İYİ GÜNLERDE KULLAN TATLIM...
    HEPSİ BİRBİİRNDEN GÜZEL...
    AMA BENİM FAVORİM...
    ARMİNE.......
    ARMİNENİN EŞARPLARINI KULLANIYORUM BENDE ÇOK MEMNUNUM...
    GÜZEL ŞEKİL ALIYOR, İĞNESİZ OLMAZ TABİ.....
    SÖZÜN VE PARARIN BİTTİĞİ YERDEYİZ DEMİŞSİN :)))
    SÜPERSİN :)))
    BENDE ALIŞVERİŞ YAPTIKTAN SONRA PARALARI SAÇTIKTAN SONRA ÖYLE DERİM :)))
    AYNEN ÖYLE NE KADAR EŞARP YADA ŞAL ALIRSAK ALALIM...
    HİÇ YETMİYOR, MUTLAKA UYUMLU OLAN BİRŞEYLER ALAMK GEREKİYOR :))
    AHH BİZ KADINLAR :))
    ÖPÜLDÜN CANIM...
    HAYIRLI İFTARLAR...
    BANADA BEKLERİM...

    YanıtlaSil
  2. çook güzel seçimler ; güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. ben eşarpta değil de ayakkabıda yapıyorum bu çılgınlığı ve doyumsuzluğu galiba ,mesela bu yaz bir şal bir eşarp aldım ve bütün kıyafetlerime uyuyor ama hem kıyafet hem eşarp alırken çok düşünüyorum :) her parçayı birbiriyle kombinliyeyim diye... eşarplarınız çok güzel iyi günlerde kullanın bende ençok püsküllü eşarbı beğendim,sevgiler

    YanıtlaSil
  4. güzel seçimler, güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  5. Hepsi birbirinden güzel ben tavuskusu tuylü olana bayildim,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. hepsi birbirinden şık valla, güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzel güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullanın hepsini güzel günlerde:)
    Ben ugozanın eşarplarının yumuşaklığına bayılıyorum...Başınızda okadar rahatkii inanılmaz...
    armine desenleri hoş ama o sert dokusu bazen zorluyo beni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynen senin gibi düşünüyorum canım

      Sil
  9. Güle güle kullan (: Aiyy o leoparlıdan bende istiyorum! Bu gün bi yerde o tarz leolu sordum çok dedi! :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.leoparlıyı ve tavus kuşu tüylüyü 10 ar tl ye aldım.bu arada yeni hayatın sana huzur ve mutluluk getirsin inşallah

      Sil
  10. HEpsi çok güzeller , iyi günlerde kullan , hayırlı bayramlar ;)

    YanıtlaSil
  11. leoparlıya bayıldımmmm...iyi günlerde kullan inşallah...

    YanıtlaSil