İzleyiciler

10 Ağustos 2012 Cuma

ARANIZDA DUKAN DİYETİNİ BİLEN VAR MI???

KİTABINI ALMAYI DÜŞÜNDÜĞÜM DUKAN DİYETİYLE İLGİLİ BİLGİLERİNİZİ MERAK ETTİM.ARANIZDA BU DİYETİ UYGULAYAN VEYA BİLGİSİ OLAN SONUCUNU DENİLDİĞİ GİBİ ''MUTLU SON'' OLARAK GÖRENLER VAR MI? BANA BU KONU HAKKINDA BİLGİ VERMEK İÇİN LÜTFEN YORUM YAZIN =)
Galler prensi William ile muhteşem bir törenle evlenen Düşes Catherine Middleton, Fransız beslenme uzmanı Dr. Pierre Dukan’ın protein destekli zayıflama diyeti ile bir ayda iki beden inceldi. İki haftada 5 kilo zayıflamanın yolunu sunan bu yöntem diyet sonrasında da kilo alınmayacağının garantisini veriyor. Kate Middleton’ın düğünden önce zayıflamak için uyguladığı diyetin annesi Carol tarafından açıklanmasının ardından tüm dünya, Fransa’dan çıkan mucize Dukan zayıflama diyetini konuşuyor. 4 aşamalı Dukan zayıflama diyetini uygulayarak iki beden küçülen Düşes Catherine, kendini hiç kısıtlamadan, balık, et, tavuk gibi proteinleri yiyerek bir ayda iki beden inceldi. Fransız beslenme uzmanı Dr. Pierre Dukan tarafından 30 yıllık çalışma sonunda geliştirilen Dukan Diyeti, dünya çapında bir fenomen haline geldi. Sadece Fransa’da beş milyonun üstünde satan kitapta zayıflamak isteyenlere protein ağırlıklı bir rejim sunuluyor.HABERLER BÖYLE DİYOR!!
Görüntüler de böyle gösteriyor =) eğer bu konu hakkında deneyim veya bilgi sahibiyseniz yorumlarınızı bekliyorum SEVGİLER...

1 yorum:

  1. Merhaba dikisilemoda,ilkdefa rastladım size.dukan diyetini soruyorsunuz benim kızım yaptı ve 18 kg zayıfladı.inşallah sizde başarırsınız.bende kiloluyum ama deneyemedim. şimden sonra sizi izleyeceğim.başarılar ve kolay gelsin.

    YanıtlaSil