İzleyiciler

7 Ağustos 2012 Salı

EV BABETİ =)

KALIBINI BURDA DERGİSİNDEN ÇIKARIP YAPTIĞIM EV BABETLERİM NASIL GÖRÜNÜYOR.HAVLU PELUŞ KUMAŞLA YAPINCA DA AYAĞI DAHA SICAK TUTAR DİYE DÜŞÜNDÜM.YAZIN GENELDE KLİMALARDAN ÇOK SOĞUK ÇEKİYOR İNSAN FARKINDA BİLE OLMADAN BUNU DENEMEK İÇİN YAPTIM ...SİZCE NASIL ??? EN EĞLENCELİ KISIM KURDELE KISMIYDI.ŞİRİNLİK KATTI SANKİ. ACABA KENDİME GİYMEK İÇİN YAPSAM MI Kİ ? KARAR VEREMEDİM!!
KENDİME NE RENGİNİ YAPSAM ACABA????
YAPIMIDA EPEY KOLAY OLDU
FOTOĞRAFLARIM BİRAZ ACELE OLDU
HOŞÇAKALINNN.....

7 yorum:

  1. Sen mi yaptın bunu?? gerçekten çok şeker bayıldım blogunu takipteyim
    bende beklerim sevgiler :) :)
    http://mervenindnyasndankareler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. huhoooov, yumuşacık , pamur şeker gibi, çook şekeer!!!! gökkuşağının her renginden yapmalısın bence :)))))

    YanıtlaSil
  3. =) beğendiğine çok sevindim bende yorum gelmeyince beğenilmedi sandım teşekkür ederim =) =)
    güzel şeyler çıkınca ortaya mutlu oluyor insan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmek ne kelime bayıldım =)

      Sil
  4. çok şeker gözüküyorlar cnmmm :))

    YanıtlaSil
  5. ben de kısın yapmısıtm butun kıs da gıymıstım ck guzel olmus ellerıne saglık:))

    YanıtlaSil