İzleyiciler

26 Temmuz 2012 Perşembe

TEFAL PROTECT BUHAR JENERATÖR FİYASKOSU

Hikayemiz bundan aşağı yukarı birbuçuk yada iki sene önce başlamıştır.Emektar ütüm on seneye yakındır sana hizmet ediyorum artık benim emekli olma vaktim geldi deyince tamam dır dedim.Hemen hiç düşünmeden tefal protect buhar jeneratörü aldım.Almaz olaydım.Neden diyecek olursanız o kadar para verip aldığım ütü resmen başıma bela oldu.Ütüleme kapasitesi başlarda iyiydi daha sonra ne olduysa zaman geçtikce su akıtmalar kireç dökmeler taban yapışması gibi durumlar karşısın da şaştım kaldım.Neyse dedim servise götüreyim nası olsa sigortasıda var koca tefal firması hiç düşünmeden yeni ile değiştiriler dedim.Nerde şu parçasını değiştirdik böyle yaptık deyip durdular geçmiş zaman hepsini şimdi hatırlayamadım hatırlamakta istemiyorum.Bu alışveriş sonundaki yorumum bi daha tefelden ütü almam.Ütü ile birlikte aldığım bide tost makinası maceramız var ki şimdi oruçlu oruçlu bu macerayı yaad edemiycem.
Bu güzel görüntümüz ise ütümüzün tabanına aitdir.Servisdeki çalışanların ise burum karşısında bana yaptıkları öneri ütünüzü yüksek ayarda çalıştırmayın!!!
Şimdi gördükleriniz bi ilk dünyanın ilk kireç toplama haznesi kısa süre içinde o kadar çok çalışmış ki paslanmaya karşı duramamış.
Bu güzel görüntümüz ise ütümüzün kireç toplama yörelerine ait.
Su tankında ki buharı ütüye taşıyan kablonun içler acısı halini servis de dile getirdiğim zaman aldığım cevap bu parça tekstil ürünüdür servise dahil değildir!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder