İzleyiciler

23 Temmuz 2012 Pazartesi

BURDA DERGİSİ KOLEKSİYONUM





Dikiş ile uğraşan herkesin yolu enaz bi kere burda dergisiyle kesişmiştir.Bende bu kişilerden biriyim.Burda dergisiyle tanışıklığım kardeşim sayesinde olmuştur.O zamanlar benim dikiş ile hiçbir bilgim yoktu ama dikiş dikmeyi çok merak ediyor bunu yapan insanlara karşıda içten içe hayranlık duyuyordum.Neyseki o gün geldi çattı bende bu işin içine girdim.Dikiş ile ilgili projelerimi daha sonra sizinle yaplaşırım.Nasıl olsa hepimiz buralardayız.İnşallah.gelelim asıl konumuza burda dergisi benim için olmazsa olmazlarım arasındadır.Her ay düzenli olarak alırım.Aldığım sayılardan çok önceki yıllarda yayınlanan ve benim kaçırdığım sayıları gördükcede hayıflanırım.Çoğunluğunu topladım sayılır.2000 yılından bu yana elimde baya bi sayısı var.Darısı bulamadığım diğer sayıların başına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder